shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Flempan vs. Täby!

Publicerad 2014-05-01 18:17:08 i Allmänt,

Tja tja!
Jag har flyttat! :) har ju bott inneboende i Flemingsberg i typ 6 veckor. Nu har jag flyttat mina två resväskor mm till Täby! :) har en egen liten stuga/minihus på en gård :) känns så himla bra. Nytt boende, nya rutiner! ;) nej men jag har ju kört min minimalt kaloriintag-diet i en vecka nu. Det känns som bara några dagar :p det går jättebra faktiskt! Tror jag äter lite för lite ändå, har fortfarande nutrilett-tänket i mig. Har ätit en burk tonfisk idag liksom. Men ska laga matlådor ikväll, har ju ätit min fiskwok till lunch hela veckan :) nu blir det mer! Ska prova nån dl quinoa nu också! :) måste köpa nya batterier till min våg. Har inte ens viljat titta på en våg på flera månader. Har dragit ut på att väga mig för att jag inte ska få ångest. Antingen väger jag mig nu och vet hur mycket jag "började på" eller så väger jag mig om några veckor och blir inte superless så att man inte vill se sig i spegeln typ. Haha. Väntar lite till iaf. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela