shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 2, igen ;)

Publicerad 2014-03-12 14:12:00 i Allmänt,

Andra dagen! Jag började lite lugnt igår, istället för gröt så åt jag middag med en kompis. Hade bestämt med henne innan jag bestämde mig för att börja med Nutrilett igen ^^ Så aja, idag har jag sovit superlänge :o
Hade feber igår så jag kunde inte sova, och när jag väl kunde det så sov jag till kl 13.30 idag x) Skön dygnsomställning..
Aja! :) Tagit första shaken idag iaf :) Sitter och kikar lite på ett tips en kompis tipsade om. Hon kör som mig, nutrilett men nån nyttig måltid per dag. Men; hon kör både nutrilett och vassleprotein. Så jag ska beställa hem lite sånt :) Jag vet inte vilken smak dock. Vilken hade ni tagit?

Jag har blivit lite större i ansiktet, vilket är tråkigt. Men det ska det bli ändring på! :)
Första 4 veckorna sist jag körde gick jag ju ner över 10 kg! Så det här går bra! :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela