shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Vanilj!

Publicerad 2014-04-06 19:04:13 i Allmänt,

Var iväg till Huddinge idag! Tog pendeln men alltså promenaden mellan lägenheten och stationen och tillbaka var nog haha! Det var kallt när jag gick så jag hade på mig tjocktröja och jacka och shit. Sen blev det fett varmt (ja jag får säga fett, jag bor i flempan) haha! Så uppförsbacken på 1 km hem sen var jobbig haha. Men aja, nu har jag laddat upp med nya strumpbyxor, strumpor, redbull, Cola zero, kaffe! Och vaniljnutrilett! Yey ^^ blev assugen på kaffe igår, och min roomie dricker inte kaffe -.- aja, nu ni :) drack en shake när jag kom hem. Det var lite mer än 4 timmar sen. Ska ta en till snart. 

Tittar som fan på bilder från sist jag körde, lovelylookinglouie på insta, och jag räknade på det att jag gick ner 27 kg på 15 veckor. Lite mindre än 4 månader. Men det värsta var att de sista 8 gick jag ner på 3 veckor! Jag fuskade rätt mycket innan det, när jag drack och typ två dagar här två dagar där med mat. Så om jag verkligen inte fuskar ska jag gå ner fortare än sist! :D tjing! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela