shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Prommis

Publicerad 2014-04-05 16:12:00 i Allmänt,

Jag tänkte ju ta mig iväg och köpa nutrilett idag, och samtidigt få en promenad. Och köpa lite nödvändigheter på H&M, men nä när jag väl hittat några någorlunda okej kläder som inte är jobbkläder så ser jag att H&M stängde för 1 min sedan -.- Plus att när jag letade kläder hittade jag två påsar vanilj i en väska :) Så jag tar nog promenaden imorrn. Har tittat tillbaka i bloggen och märkte att jag gick ner väldigt mycket i början, men jag promenerade mycket också! Nu blir det liksom pendeln till jobbet, gå 200 meter till och från jobbet, sen pendeln hem igen. Inte mycket motion där. Så tänkte ta en promenad till Huddinge (ca 3 km) Men aja, jag tar det väl imorrn. Är inte så motiverad då jag verkligen inte har några bra kläder jag känner mig bekväm i. Men på Tisdag kommer ett paket med träningsbyxor! Det gillar vi :D
 
Måste verkligen ta mer bilder som inte är på hallon eller mitt eget ansikte haha. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela