shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Mat!

Publicerad 2014-04-27 00:25:08 i Allmänt,

Ja men som ni som följt mig sedan kag började har märkt är jag väldigt fram och tillbaka ;) jag körde nutrilett lite mer än en vecka, sen började jag inse att det här kommer bara bli som sist. Det är inte hållbart som en långtidslösning. Jag behöver en viktminskande livsstil. Det är inte nutrilett :p så jag har börjat med nyttig mat och små portioner. Jag och en kompis ska börja träna också. Hon går på ett gym i Hägersten tror jag. Så jag ska följa med dit och provträna en vecka. Sen får det bli ett gymkort! :) så ska vi börja powerwalka! Jag har så dålig disciplin när det gäller promenader själv om jag inte har ett mål liksom. 

Men men, nu blir det en ordnad diet på fisk, grönsaker, bönor och quinoa! I början innan jag börjat träna kör jag utan quinoa. Men det här känns bra och hållbart! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela