shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Jag har flyttat!

Publicerad 2014-04-02 18:38:27 i Allmänt,

Yes, jag har flyttat! Fick reda på några dagar efter jag började med dieten igen att jag fått en "befordran" typ, men i Stockholm! Så jag drog! Fick reda på det på Fredagen, på Söndag kväll var jag nere och redo för första Måndagen på nya kontoret! ;)
Så det har varit lite mycket, men lunch på stan osv. Men nu har jag mer eller mindre landat och kommit på fötter igen :) Så nu kör jag min tredje dag! :) Men nu har jag kört Varma Koppen första dagarna. Tror inte det är jättebra, man får inte i sig vitaminerna som är i Nutrilett och Varma Koppen är ganska salt tror jag. Jag känner mig så pluffsig i ansiktet på morgnarna, och det kan hålla i sig flera timmar :/ Så ska försöka minska på saltet liksom. Men när jag körde med Nutrilett sist tog det inte länge innan man vaknade på morgnarna och kände sig fräsch! Det var verkligen skönt. I vanliga fall, när man äter, så svettas man ju ut massa skit man stoppar i sig på dagarna samt vätska man får i sig. Så det behöver man inte ta med Nutrilett ^^

Aja, romanen jag skriver. Men men, första dagarna har gått bra! Har blivit motiverad att träna också! Men har träningskläderna kvar "hemma", så ska försöka ta mig iväg och åtminstonde köpa träningsbyxor på typ Gina. 
Har en träningskompis också, vi har bestämt att vi börjar på Måndag :) Men jag vill typ ta promenader, men har inte bra kläder. Plus att nu efter jobbet spenderar jag min tid på lägenheten. Han jag bor inneboende hos är inte ordningsam haha. Men det gör mig inget, det får mkig att tänka på annat när jag diskar och städar :)

Provade Varma Koppen men räksmak idag, min favorit hittills är Redd Kycklig. Och den var inte lika god som den iaf! ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela