shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag ???

Publicerad 2013-05-15 13:26:02 i Allmänt,

Hejsan! Haha jag insåg inte att det var så länge sedan jag bloggade! :S Jag har liksom glömt av internet typ! Jag har haft en period nu där jag har tappat allt typ. Varit stressad och mått lite dåligt osv. Har ätit de flesta dagar och jobbat och därefter gömt mig hemma. Ute och druckit några kvällar också! Så har mått dåligt av stress och dåligt samvete! Jag har dock tagit tag i mig själv och kört med shakes i 2½ dagar nu. Så jag är tillbaka på banan efter några veckor förfall ;) haha. Däremot har jag bestämt mig för att jag snart ska börja äta middag. Alltså inte värsta brakmiddagen haha ;) Tonfisk och grönsaker :) Typ 3-4 ggr i veckan. Detta för att jag måste börja vänja mig med att mat är OK och att det är nyttig mat som gäller! Nu när jag kört med shakes och haft en ätardag har jag tryckt i mig jätteonyttig mat bara för att jag kan, och jag måste ju passa på! Imorrn blir det shakes igen. Inte en hälsosam syn på mat! Så därför kommer jag äta nyttig mat några gånger i veckan :) Idag däremot blir det bara shakes :)
Gick upp 4 kg på den här perioden! Inte ok! Har inte vägt mig än men jag misstänker att jag kommer ha gått ner de kilona igen snart :)

Ber om ursäkt över att jag övergav bloggen! Nu ska jag blogga mer! :) Hur går det för er där ute som är duktiga? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela