shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 65

Publicerad 2013-05-17 12:16:38 i Allmänt,

Sovmorgon idag med! (?) Måste få bort det, bara för att jag jobbar kväll (inte natt) så kan jag sova till 12? Nej nej, man mår myycket bättre av att kliva upp i 8-tiden. Man gör verkligen det! :) Så imorrn vänder jag på dygnet! :) Men måste ändå upp typ 7-8 imorrn, jag börjar jobba 12.30 och innan det ska jag hinna cruisa med familjen på Spring Meet :) Skulle varit bättre om jag haft ett kvällspass då men men :/
Aja! :) Idag hade jag tänkt sticka ut och springa! Men det är så fint väder ute! Och då är det alltid fullt med folk där jag brukar springa och jag har inte varit ute och srungit på ett år typ, så jag vill vara själv x)
Längre promenad istället! :)

Vägde mig imorse, har gått ner 3½ kg av 4 som jag gick upp! :) Skönt! En dag till så är jag nere där jag var! :)

Jag har även bestämt mig för att ge mig själv en sleavetattoo när jag nått mitt mål med shakes! :) 10 kg to go! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela