shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 64

Publicerad 2013-05-16 13:08:55 i Allmänt,

Jag bestämde mig för att fortsätta på min dagsräkning, alltså att jag är på dag 64 men att jag har haft ett uppehåll på 8 dagar :p Så när jag tillslut slutar på kanske dag 100 så kommer jag säga att jag hållit på 100 dagar men med typ 3 veckors uppehåll, totalt alltså haha.
Har haft sovmorgon och har precis druckit en shake och massa vatten. Har världens huvudvärk :( Dricker kaffe nu och hoppas att det går över snart ^^
Hade tänkt ut och gå med en kompis idag men det är så tråkigt väder, mulet och blåsigt :/ Ska ju såklart gå till och från jobbet ikväll så lite blir det ju ändå! :)
Vägde mig idag och nu är det bara 1.3 kg kvar till dit jag var för 8 dagar sen! :) Så skönt att det mesta är vätska man har lagt på sig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela