shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 50!

Publicerad 2013-05-03 00:18:00 i Allmänt,

Åt yttepytte med tortellini idag, ingen större fara egentligen. Men det känns ju inte så bra :/ Känns typ som att man går upp 10 kilo och stannar i vikt i två år haha. Men jag ska köra hela morgondagen med bara shakes! Är ledig så ska ut och gå en sväng också :) Sen på kvällen ska jag belöna mig själv med att gå och sola! :)

Det känns sjukt att säga det men jag blir glad i själen när jag känner att ryggraden börjar synas och kännas! Tycker ju som sagt att magert är snyggt! :) Men till viss gräns? Typ ^^
Men det känns som att ansiktet börjar bli fint ändå! Folk säger att det syns i ansiktet :) Men jag har ändå en bit kvar ;) men ändå skönt att höra :)

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-05-03 08:00:20

Folk säger alltid att det syns så mycket i ansiktet. Man har svårt att se det själv, men man får väl tro på andra då :D Konstigt att det ska vara så svårt för ens egen hjärna att se att man gått ner i vikt. 10 kg är ju sjukt jävla mycket! :D good girl. Kämpa på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela