shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

After work

Publicerad 2013-05-07 22:19:38 i Allmänt,

Idag har det blivit mycket promenader! :) Först in till stan och hem, typ 1 timme. Sen till jobbet och hem, typ 1½ timme :) Skönt! 4 shakes på det :) Känns bra nu. Jag längtar till dagen jag börjar äta och motionera mer. Men jag vill inte att den dagen ska vara innan jag blivit nöjd, dvs 10 kg till! Så jag kör vidare :) Uppskattningsvis 4-5 veckor. Men jag måste ju räkna med att jag brukar falla dit nån dag emellanåt liksom ;) Så det tar ju lite längre tid haha.

Nu ska jag hänga med en kompis :) Good night peeps! 

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-05-08 07:13:04

Stark du e tjejen :D !
Tänk vad härligt i sommar. Att kunna få vara nöjd med sin kropp för omväxlings skull! Det längtar jag efter!

Svar: Eller hur! :D "för en gångs skull" var bra ordval! :) Den här sommaren blir vår sommar! :D
sharkshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela