shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Kaffe!

Publicerad 2013-03-24 19:35:00 i Allmänt,

Kaffe har verkligen blivit min nya bästa vän haha! Man tappar ju som lite energi när man dricker shakes, men samtidigt blir man mycket piggare? På nått konstigt sätt.. Aja, iaf så dricker jag kaffe för att få en liten energiboost men sen är det ju inga kalorier så istället för att dricka typ vatten eller som jag gjorde förut -cola zero, så dricker jag massa kaffe haha. Sen är det gott med nått varmt :) jag fryser så mycket nu när jag går ner i vikt, sen vill man helt enkelt få i sig nått varmt :)
Sen är det bra för förbränningen ;)
Så mitt dagliga intag ser typ ut så här:
5 shakes
8 glas vatten
8-10 koppar kaffe.

Är det nån mer som trycker i sig två koppar varje gång ni dricker? Det gör jag :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela