shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Hell yea

Publicerad 2013-03-30 17:29:00 i Allmänt,

Okej! Jag och Malin drog ut i Torsdags! Vi hamnade ju på Sibylla på natten men jag åt inget! :) Tyckte att jag var jätteduktig! Tills nästa dag när kroppen bara skrek efter mat! Haha, så det blev en halv fryspizza och en glass!
Men idag är jag såklart back on track och har inte en tanke på mat! :) Ibland går det inte som man tänkt haha. Men ingen mer alkohol tills jag nått mitt mål i alla fall! Det är alldeles för svårt :/
Men men :) Idag är jag ledig, har tagit en promenad med Malin och Foxxy. Vi var på stan en sväng också! En halvtimme innan allt stängde, men jag hann ju såklart shoppa massa ändå... Men jag tänker att jag unnar hellre mig själv det än godis och shit som jag annars hade gjort om jag inte åt shakes! ;)

Nu blir det en chokladshake, kaffe och fönstershopping from home! :) Love internet <3

Ha en bra dag i finvädret! :)




Förresten, jämnför bilden under, bilden jag tog precis när jag började med shakes, med den jag tog idag! Lite skillnad på 8 kg :) Kolla benen till exempel! wowowow :)

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2013-03-31 13:03:01

Älskar din blogg,lust att göra boglovinbyte?
Kramisar

Svar: Okej det kan vi göra :)
sharkshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela