shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 19

Publicerad 2013-03-31 20:32:00 i Allmänt,

Idag är verkligen en svår dag! Det enda jag ville göra när jag kom hem från jobbet var att ragea frysen och äta upp allt hahaha. Men sen tänker jag på citatet min kompis Natta brukar säga; 
Nothing tastes as good as skinny feels.

Så jävla rätt! Visst det är assvårt att tänka så nu, men om några timmar kommer jag tacka mig själv ^^
Men jag vet ju att det bara är svårt för att jag åt mat i Fredags. Om några dagar kommer det gå lättare igen! :) Nu blir det en kopp kaffe (mörkrost! varför har ingen berättat om det förut!? Nu slipper jag hinka i mig två koppar haha. Det räcker med en ;D) och så ska jag väl försöka hitta på nått vettigt att göra. Jag skulle på bio, men det blev ombokning! Well well, skumbad och musik kanske? Titta i lite klädtidningar :).
Jag saknar att träna lite, men men. Den dagen kommer också ;) Och då lär jag ju inte sakna det lika mycket ;)

           Snyggaste kroppen!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela