shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 16

Publicerad 2013-03-28 09:39:00 i Allmänt,

Känner mig rätt sliten, somnade 1 igår och vaknade halv 9 och var pigg? Men jag tror jag skulle somnat om för jag är fan trött! x) men jag känner mig själv, då skulle jag sova till minst 11 istället :p jaja, vägde mig idag! Vääldigt sopigt måste jag säga, jag har nu gått ner 8 kg. Förut var det 7 och7.5 :p Men men, när önsketänkandet kommer fram får realismen vila I guess haha. Men det känns ju skönt att jag har gått ner 8 kg iaf x)
Men nu senaste dagarna har jag märkt att jag håller 5 hg om dagen. Hoppas det håller i sig, det är en bra fart tycker jag! Lagom! :) Men blir inte less liksom. Nu är det 4 kg kvar till mitt "delmål". Kommer gå så mycket lättare efter de kilona (veckan? ;D) för då har jag kommit till den punkt att så lite har jag aldrig vägt när jag varit så här lång. Om ni fattar vad jag menar? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela