shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 14

Publicerad 2013-03-26 19:09:00 i Allmänt,

Jag har börjat med rutinen att väga mig varannan, ibland var tredje, morgon! 
Då vet jag med säkerhet att jag gått ner liksom ;) Man blir ju så sjukt opepp när man inte gått ner nått! Men hittills har jag gått ner ett kg varannan dag! Så ett halvkilo per dag alltså. Sjukt bra! Tror jag kanske blir lite bortskämd, för så fort kommer det ju inte gå fortsättningsvis! Så jag tror jag ska börja med att väga mig var tredje dag ändå :) Men imorrn ska jag väga mig! :) Men igår morse hade jag iaf gått ner 8 kg12 dagar! :) 

Nu blir det kaffe och kolla på lite kläder! :) Vill så gärna ha den här tröjan, men 250:- kändes lite ovärt. Jag vet av erfarenhet att jag är för lat att skicka tillbaka det jag beställer om det inte sitter bra. Tänker typ bara att "äh det sitter bättre när jag gått ner lite" haha, såå vet inte riktigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela