shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

300 kcal per dag! :)

Publicerad 2013-06-17 15:04:00 i Allmänt,

Så himla skönt! :D Jag känner verkligen på kroppen att den blivit mindre! Jag har aldrig varit såhär "liten". Än är jag inte där men känns bara bra! Stegen blir så lätta när man går haha ^^ Nu är jag nere på -4 kg från gränsen som jag sa förut, så lite som jag någonsin vägt. Ni lär ju ha märkt att jag aldrig skriver hur mycket jag väger, bara hur mycket jag gått ner. Det beror på att jag ser ingen anledning att skriva det haha. Tjejigt att inte kunna berätta hur mycket man väger? Kanske, men jag är obekväm med det :p När jag nått mitt mål kan jag berätta! :) 
13 dagar från idag ska jag ha gått ner så att jag bara har 5 kg kvar! :D När jag har nått dit ner har jag totalt gått ner 27 kg! Skönt :) 

Sitter och lyssnar på bra musik och dricker energidryck <3 Kan fan inte ge mig med dem alltså. Inte bra för njurarna! Måste varva med mer vatten tror jag :/ Aja, going strong med mina 300 kcal om dagen! :D 
Kör två shakes á 110 kcal och så på kvällen tar jag en varma koppen - 85 kcal :)

Haha dricker ett märke från Lidl x) men den är fan godare än Red Bull tycker jag :o
 
 

Kommentarer

Postat av: mini

Publicerad 2013-06-25 22:19:15

söt tjej ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela