shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

10 dagar kvar till 29:e!

Publicerad 2013-06-19 09:26:00 i Allmänt,

Tråkigt att jag ska vara missnöjd :/ har gått ner ett kilo sen typ sist jag skrev, 1 kg på 3 dagar. Ligger inte i fas med min plan till den 29:e :p Men jag måste ju skärpa mig! Det är ju bra ju! Men man blir bortskämd när det gick så fort i början. Men jag kör ju bara 200-300 kcal om dagen så man tycker ju att det ska gå fortare :/ Aja, man ska ju vara glad för det lilla! Har ju gått ner 17 kilo sen jag började i Mars! Och då har jag haft minst 5 veckor som jag misskött mig! :p Jobbar 11.30-20.30 idag, långpass! Ovant nu ju! Blir kämpigt när man är van vid 4 timmar bara :p Arbetsmoralen på topp! ;) 
Aja, har haft en skön morgon, vaknade 1½ timme innan klockan ringde :) Så har druckit kaffe och lyssnat på musik :)
Promenad till och från jobbet idag! It's the little things! :p

Älskar att mina ben har blivit så himla mycket mindre! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela