shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Choklad vs. vanilj

Publicerad 2013-08-22 11:05:00 i Allmänt,

Jag har druckit vaniljshaken superlänge, sen typ 5:e veckan jag körde eller nått sånt! Den smakar, enligt mig, lite som sockerkakssmet! Chokladen smakar, dammigt? Aa inte lika god iaf ^^ men jag har börjat dricka chokladen nu ett tag, det för att jag provade en och kom exakt ihåg hur det kändes de där första fem veckorna! Hur glad jag blev hur resultatet, hur jobbigt det var och hur motiverad jag var! Särskilt det sista, och jag är så motiverad nu! :) så jag kör choklad ett tag :)

Morgonsnygg -.- haha. Fetbenen! Men aja, de ska bort :)

Kommentarer

Postat av: Think Thin

Publicerad 2013-09-17 13:42:23

Vad är det för shake du dricker den med vanilj, alltså vilket märke? :)

Svar: Förlåt för extremt sent svar. Kommentaren hade kommit bort nånstans :) Jag dricker nutrilett :)
sharkshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela