shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Uppdatering

Publicerad 2013-04-24 19:42:00 i Allmänt,

Uää, jobb idag. 9 timmar telefon. Promenad dit och hem, det var ju nice iaf ;D Ne men rätt bra dag. Jag har nu helt slut på pengar och har det lite tufft. Är beroende av något jag verkligen inte klarar mig utan nu när jag kör shakes.
Kan ni gissa vad det är? ;)
Så har några småkronor kvar som jag helst skulle vilja utöka och bota min abstinens med. Men räcker inte långt just nu. Så tror jag ska köpa gurka för det.. Hade hellre valt det första alternativet dock, då äter jag inget iaf liksom ;)
Men men, ska skynda på affärn iaf!
Blir väl lite gurka och film ikväll då kanske?
LÖN IMORRN <3

 
 

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-04-24 20:56:09

Redbull ;) ?

Svar: haha nästan ;) cigg
sharkshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela