shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Keep going strong

Publicerad 2013-04-11 23:12:00 i Allmänt,

Det är så himla skönt när det verkligen börjar synas! :) När folk kommer fram till en och säger WOW vad du har gått ner i vikt! det är verkligen superkul och hundra pizzor är inte ens värd just de orden då och då :) Bara för att jag vet att jag är där jag var i Lördags, att jag går längre neråt än jag varit förut ni vet, så tycker jag att det syns mer i spegeln haha. För några dagar sen tyckte jag att men nee, va - jag har fan inte gått ner ett dugg. Nu gick jag förbi spegel och bara, wow vilken pingla! hahaha. Ne men det syns på nyckelbenen, på låren och på kläderna! ;) Och ingen mat i världen kan få mig att sluta nu! :)

Och jag tänkte på det idag, om 11 kilo gör så stor skillnad, tänk 11 kilo till! Jag kommer verkligen vara smal!
Min mamma sa idag att; nu är du ju normalviktig! Haha det låter illa, men hon menade på ett snällt sätt :) Då kände jag verkligen att, Nice! Nu för varje kilo som jag går ner kommer jag bli smal. Om jag är normal nu liksom haha. Även om min mamma överdriver lite för att vara snäll också men ;P


Promenader har verkligen blivit nått jag kör med! Så skönt! Kroppen har vant sig med shakesen och promenaderna gör att jag går ner fortare! :) När jag var ute och gick första veckorna höll jag ju på att dö! Hahaha. 

Så, ett lite längre inlägg för en gångs skull ;)

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-04-12 06:09:26

Gillar att du uppdaterar så ofta! Kollar alltid in din blogg de första jag gör på morgonen för ytterligare inspiration :D

Svar: Vad kul att höra! :D Ja jag ska försöka fortsätta uppdatera så ofta jag kan! :)
sharkshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela