shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Kaffe

Publicerad 2013-04-11 12:48:37 i Allmänt,

Haha så sjukt. Jag har aldrig sett mig själv som en kaffedrickare, och aldrig tyckt att jag varit beroende av kaffe. Men nu (jag har lugnat mig med energidrycken, blev alldeles för många om dagen. Njurarna tar stryk :p) när jag vaknar på morgen är jag verkligen jättelåg. Typ hate my life-låg :p Jag tänker typ, mjaa jag kan ju prova med kaffe. Men det kommer ju inte hjälpa blähu, sen när jag druckit det blir jag asglad och jättepepp! Hahaha! Sjukt ju!
 

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-04-11 18:29:30

Det är precis samma sak för mig! Innan morgonkaffet är jag helt slut & zomieaktig.
Vad är det för app du använder för dina bilder föresten ? Som blir så fina :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela