shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

God natt

Publicerad 2013-04-26 23:08:00 i Allmänt,

Skulle uppdatera för över en timme sen men sen fastnade jag med egobilder. Sen glömde jag bort det. HAHA.
Well well. SJUKT jobbig dag :( Synd. Men men, kan bara bli bättre! :)
Imorrn ska jag ut på morgonpromenad, sen unna mig 20 min solning! :D Sen ska jag utföra årets utmaning. Baka kakor! Inte till mig alltså. Lord have mercy! Haha..
Nu har jag tryckt i mig massa powerking... Jag är inte världens mest hälsosamma tjej just nu alltså. Men det kommer! :) När jag börjar äta och träna igen! :) woop!

God natt! :)


Den här tröjan var stor på mig innan jag började med shakes. Nu är den enorm verkligen haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela