shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 48

Publicerad 2013-04-30 21:20:00 i Allmänt,

Har spårat ut lite nu, så ska skärpa mig! Åt i helgen och så lite (faktiskt jättelite, men ändå) igår och idag. Nu är det skärpning! :) Kommer köra stenhårt till helgen nu, sen vill min kompis eventuellt ut på Lördag. Vi har inte varit ut tillsammans på verkligen evigheter och det skulle vara superkul! Och jag vet ju hur jag blir dagen efter.. Men det är en smäll man får ta.. Kommer förmodligen fortsätta lite längre än 3:e Juni. Några veckor till skulle jag gissa på att det blir. Men jag ska verkligen försöka låta bli bakismaten. Och jag tror nog faktikst att jag fixar det. Sist tog det liksom 5 dagar till att jag kom tillbaka :S Så motivationen till det finns ju :p
 
 
En del av helgens synder haha

Kommentarer

Postat av: ökand

Publicerad 2013-04-30 21:49:18

Du borde istället prova en shake som heter herbalife,som är mycket bättre än den du använder idag.Innehåller alla näringer du behöver och bara byter ut två måltider mor shaken.Samtidigt kommer du inte gå upp om du börjar äta som vanligt.Sök på herbalife.Är lite dyr.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela