shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 41

Publicerad 2013-04-23 06:52:00 i Allmänt,

 
Har varit hos morsan i helgen! Fick inte till blogg-appen så jag orkade inte :p Men men, har ätit massa i helgen! Det var gott, typ första sekunderna haha. Inte värt det. Men men, nu har jag kommit över det här med att jag vill äta nått :p Det lär väl komma smygandes igen sen dock men haha. Jag har gått upp 1½ kg... men jag trodde att det skulle bli mer haha. Så, tur i oturen? :p Men det går jag ju ner snabbt igen! :)
Jag och min kompis har bestämt att vi ska köra en dryg månad till, till början av Juni! Sen får vi lägga ner och äta nyttigt och träna! :p Men på den tiden hoppas jag kunna gå ner minst 12 kg! :) 

Nu blir det morgon-shaken! :) Vanilla <3 


Jag och min hest, nu i helgen <3 Jag hade på mig 150 tröjor så don't blame me for beeing fat haha
 


Sen tog jag en promenad i Söndags morse. Ångesten efter pizza och godis dagen innan. USCH alltså :p Nu kör jag stenhårt med shakes <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela