shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 38

Publicerad 2013-04-19 10:00:00 i Allmänt,

Idag blir det jobb 9 timmar, promenad dit och hem. Sen vänta på grabbarna grus som jag ska snylta skjuts av mot forum. Fast jag ska hoppa av hos morsan! Blir en helg hemma med hästen :) Sen har jag och morsan funderat på en uppehållsdag! Så det blir nog på Lördag, har känt att magen strejkat lite så jag tror jag ska äta en dag! Får se vad det blir för gott! Men frukta icke, jag är back on track på Söndag igen! :)


Hängde med Malin i kvällssolen i förrgår kväll, mys! :) 

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-04-19 18:26:04

Låter gott med lite mat ! Njut av de ;) Meddela gärna sen hur det gick med magen & så efter du ätit. Känns som att den kan balla ur lite när man kört shaker så länge?

Postat av: Ella

Publicerad 2013-04-22 18:10:54

Hallå tjejen! Hur går det? Kom tillbaka till bloggen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela