shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 31

Publicerad 2013-04-12 10:49:00 i Allmänt,

Fan då! :/ Jag har verkligen blivit bortskämd med att gå ner fort! Jag har gått ner 2.5 hg på ett dygn bara, besviken. Men jag måste ju verkligen se på det som att jag går ju ner! Sluta vara en bortskämd snorunge liksom ;)
Men det kommer ju verkligen i vågor. Jag kan lika gärna ha gått ner ett kilo imorrn liksom. Men men, som sagt det går ju åt rätt håll i alla fall :) 

Idag ska jag panta alla mina tomma energidryck-burkar haha! Uppdaterar sen hur mycket det blev ;D Sen ska jag jobba kväll. Blir nog promenad till och från jobbet! Är typ pank så har ändå inte råd med buss ^^ Men det är en och en halv timme promenad varje dag. Finfint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela