shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 30

Publicerad 2013-04-11 11:24:00 i Allmänt,

Nu har jag kört exakt en månad på kalendern ^^ Fyra veckor och två dagar om man räknar så, men ;D
Som jag trodde har jag gått ner ett kg idag, så nu väger jag lika som i Lördags morse! :) Men alltså det är helt sjukt ovärt ju! Stå still i nästan 5 dagar! Nejnejnej, inget mer supande/bakiskäk för mig inte! Huvva!

Skönt att vara back on track iaf :) Nu kommer jag lätt komma under den där gränsen innan veckan är slut! :)
Ni vet, vikten jag aldrig haft när jag varit så här lång :3 Lycka! :)

Dricker en chokladshake till frukost, jag har inte druckit en sån sen jag började med vanilj, och jag förstår varför. Äckligt :S Men vanilj blir godare med sugrör, det blir inte choklad :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela