shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 29

Publicerad 2013-04-10 11:31:00 i Allmänt,

Vägde mig imorse och jag väger 1 kg mer än vad jag gjorde i Lördags morse :( Fan att man ska gå upp så mycket när man dricker/äter, och fan att det ska ta så lång tid innan man är på ruta ett igen! Så himla ovärt det! Jag kommer verkligen verkligen inte dricka mer under tiden jag kör med det här. Helt sjukt oinspirerande :/

Jag ska iväg till min kompis idag och hon bor en bit bort. Ska ta och gå till henne, tar väl typ en timme att gå eller nått sånt. Sen gå hem! Så att kroppen kommer igång lite! För det här är ju ej okej :(
Men blir väl som sist jag var ut att jag vägde ett kg mer ena dagen sen helt plötsligt dagen efter var det kilot borta :p Man kan ju hoppas! Men efter idag och mina promenader borde det gå fort ju! :) Får helt enkelt bara bita ihop, för även om det tar tre dagar att gå ner det här kilot så kommer jag ju gå ner det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela