shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 27

Publicerad 2013-04-08 14:43:00 i Allmänt,

Eheheh.. Ja.. Jag som så stort skulle hålla mig från alkohol? VISST! Haha
Jag är verkligen inte en sån som inte kan stå emot alkohol. Jag bryr mig inte så stort. Men jag kände typ inga på kalaset. Mina syskon och deras respektive bara, typ. Så tillslut började jag smutta på lite vodka haha (undvek ju kalorier; cider, öl osv.) meen det slutade ju med att jag blev kalasfull istället och sög i mig massa cider.. Kaffekask också xD Fint! Men men, och som jag misstänkte kunde jag ju inte hålla mig från mat dagen efter. Men jag höll mig i alla fall från att frossa. Jag ville verkligen inte, hade inget sug på det alls. Men jag blev verkligen dålig, så jag var tvungen att äta nått. Så det blev lite mat, men inte mycket :) Men jag ska vänta med att väga mig några dagar, så att jag inte får panik när jag tittar på vågen ;)

Men sist jag var ut var det en Torsdag, sen åt jag Fredagen och sen Söndag morgon vägde jag mig och då vägde jag ett halvt kilo mer än vad jag hade gjort Torsdag morgon. Så jag tror att jag väger mig på typ Torsdag ;)

Men igår kväll var jag back on track! Åt bara på dan, sen en shake på kvällen och idag, ja; Going strong<3

Ja, jag var ju i alla fall duktig när alla satt och vräkte i sig tacobuffé. Jag åt mina salladsblad jag ;)

 
Haha, min ena storebror hade klätt ut sig till blottare haha. Muppunge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela