shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 25

Publicerad 2013-04-06 10:49:10 i Allmänt,

Styggväder! :( Vill ha vår nu! Men men, lite bättre blir ju dagen när man väger sig på morgonen och man har gått ner hela 11 kg! :D På 25 dagar! Pepp! Nu är det bara 1 kg tills att jag väger mindre än vad jag har gjort hela mitt vuxna liv liksom :) Och bara 4 kg till mitt delmål! :) Lyckan! :)

Ikväll ska jag på födelsedagsfest dock, blir svårt att undvika maten tror jag. Men det är tacos och jag kommer äta sallad, gurka och tomat. Bara för att äta nått liksom. Så jag tror inte det är någon fara. Ska inte dricka nått heller :) Så det är nog ingen fara :)


Kommentarer

Postat av: Gosia

Publicerad 2013-04-06 14:47:36

Hej! Hittade hit. Läste att du åt LCHF och gick ner. Jag testar den dieten för att utvärdera den. Varför slutade du med det om du hade så bra resultat?
Hälsningar Gosia

Svar: Hej! :) Ja jag gick på LCHF och det gick bra första 6 månaderna, men jag tappar tålamodet fort och tillslut fuskade jag så mycket så det gav inga resultat :/ Men första månaderna gick det relativt snabbt, men inte på långa vägar så snabbt som Nutrilett :) Men LCHF är en jättebra diet och jag trivdes med den. Förmodligen mer hälsosam mot kroppen än vad shakes är, men jag kör bara några månader för att sedan gå över till nyttig mat :) Lycka till med LCHF, den ger resultat om man håller den! :)
sharkshaped.blogg.se

Postat av: Emma

Publicerad 2013-04-07 08:42:45

Hittade med hit genom en sida. Insperedande att läsa om dig :) e själv igång med nutrilett å allt såntdära :P dock bara 4 dagar en så länge men känns bra

Svar: Vad kul att höra! :D Men det är de 4 första dagarna som är svårast, så det är duktigt att du kommit så långt! Lycka till verkligen! Det är så värt det! :)
sharkshaped.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela