shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 24

Publicerad 2013-04-05 14:24:00 i Allmänt,

Igår blev en lång dag! Upp 09.00, gick och la mig 02.00 :p Ändå bara fyra shakes! Inte bra.
Men kroppen har verkligen vant sig nu, och jag har börjat dricka för mycket energidryck! Kolsyran gör mig mätt. Det eskalerar verkligen snabbt när man börjar dricka sån skit :p Blir typ 6 st om dagen! ajaj. Men idag ska jag ta alla fem shakes! Måste ju få i mig alla vitaminer osv :)

Igår blev det myskväll med min bästa Therése :) <3 Hon har börjat med Nutrilett också! :)
Så min kompis som jag skrev om igår började med Nutrilett nån dag innan mig, sen började jag, sen började min kompis Malin, sen min mamma haha (hon tyckte att det verkade så effektivt) och nu Therése! :) Härligt, dedikerat gäng! :) Fan vi snygga vi kommer vara i sommar brudar! Smala, brunbrända puddingar haha ;)



 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-08 11:03:56

NAw söt du är! bra att jag klarade det sååå jävla länge :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela