shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Dag 22

Publicerad 2013-04-03 15:02:00 i

Gick på stan och köpte en (okej två) Red Bull innan jag gick hem från jobbet. Har typ slutat med kaffe och ersatt det med Red Bull? Tror inte att det är en förbättring.... Sen är jag orolig över att det ska lägga på sig vätska? Har ju inte druckit det så länge så har inte märkt nått än. Men ska väga mig imorrn så vi får se :p
Men nu sitter jag iaf och dricker Red Bull och läser Kickstidningen :p

Kul att jag sitter framför datorn men använder ändå blogg.se-appen btw :p gör jämt så typ :p
Men men, ska snart ta dagens tredje shake! :)

Köpte en snygg ring på stan igår också! Den syns inte så bra på bilden men ;)

Kommentarer

Postat av: nathalie spjälle

Publicerad 2013-04-03 21:35:01

snygg bild!:) fan va ja älskar shakes det syns resultat så jäkla fort :P ( haha gör smyg reklam för min bloggis haha )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela