shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Bilder

Publicerad 2013-04-12 14:07:00 i Allmänt,

Fick frågan av en söt tjej som kör med Cambridge om vad jag använder för app till mina bilder.
Eftersom att jag är för lat för att fixa bilderna i photoshop som jag gör annars så använder jag Pixlr Express. Den är jättebra om man vill fixa nått extra till bilderna :) Jag är verkligen en photoshop-tjej, men som sagt. För lat.

Här är några bilder jag gjorde i photoshop för några år sedan. Var inte duktig då haha. Men men, det var de bilderna jag hade på datorn just nu hah :)



Den sista bilden är från i höstas. Inte särskilt bearbetad :p Gjorde den på kanske 5 minuter haha ^^

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2013-04-12 17:26:22

Åh tack :D! Jag diggade sista bilden skarpt btw! Det är kul att hålla på med photoshop men oftast vill man ju ta en bild och lägga upp på en gång, då är det smidigare med appar. Jag ska testa den :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela