shakediet.blogg.se

Viktminskning med shakes

Alltså vafan!

Publicerad 2013-04-05 20:54:53 i Allmänt,

Jag tror att jag har blivit så van från de här första veckorna att tänka att "..jag är hungrig, men jag skjuter lite på att ta shaken så att jag inte sitter hungrig ikväll och inte har nån av mina fem shakes att dricka."
För idag har jag druckit 3 st och klockan är snart 9 på kvällen :S Whatup liksom? haha.
För nu tänker jag likadant, bara det att jag inte är hungrig lika ofta. Så jag tar en shake, sen efter typ fyra timmar är jag hungrig igen och utan att kolla klockan tänker jag att "jag skjuter lite på det.." 
Tog precis min tredje shake nu.. Kan ju inte trycka i mig en till bara för sakens skull liksom..
SKA dricka alla imorrn :p


Haha jag är fortfarande överlycklig över att mina kläder från förra sommaren är så pass för stora! :3 
Kalla mig tjatig, men.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela